HTML

Két hét a Medve-lakban

Nyaralásom Írországban. A memóriám ugye, olyan, amilyen, tehát kell nekem egy hely, ahol megőrizhetem az események lenyomatát, s erre a park tökéletes. Majd a Medve-lakban megint

Friss topikok

Linkblog

17. nap

2009.07.20. 16:09 talemaunique

Alvós nap.

A 16. nap végén eldöntött szellemében, ez a nap a teljes lustálkodás jegyében telt. Még délelőtt próbáltam valami közösségi álcát magamra ölteni, de délután inkább magamat sem áltattam tovább és gondoltam, alszom egy félórácskát.
Ja, köbö 6-7 órás könnyű szundi lett belőle. Nos, kipihentem magam.

Szólj hozzá!

Címkék: talema ditte írország

A bejegyzés trackback címe:

https://nyaralok.blog.hu/api/trackback/id/tr111615456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása