HTML

Két hét a Medve-lakban

Nyaralásom Írországban. A memóriám ugye, olyan, amilyen, tehát kell nekem egy hely, ahol megőrizhetem az események lenyomatát, s erre a park tökéletes. Majd a Medve-lakban megint

Friss topikok

Linkblog

ditte, Talema megbízásából

2008.08.31. 21:56 talemaunique

Ez nem most van, hanem AKKOR. Csak utólagos dokumentció, a dolgok helyretevése. :)


Talemát délelőtt kivittem a reptérre, és feltettem a repülőre. Na jó, nem egészen a repülőre, mert a biztonsági kapun túl nem tudtam már vele menni, de rábíztam egy szimpatikus legényre. Remélem, jó kezekbe került.
Búcsúzáskor megkért, hogy írjak ide egy összefoglalót erről a két hétről. Jó vicc. Én összefoglalót... Nekem hetekig tart, mire megérik bennem egy ilyen hosszabb lélegzetű dolog. Most még csak hangulatok vannak bennem. Színek. Tiszta színek. Kék. Világos és sötét. Fehér. Friss zöld. Szürke. Nem szomorú, piszkos, hanem világos és egyszerű. Hanga-lila és hortenzia-kék. No és portói-vörös.
Illatok. Tengerillat. Fűillat. Kenyérillat.
Hangok. Szél. Kavicsok, ahogy gurulnak, miután a hullám kivetette őket a partra. Sirályok. És a mankó hangja is.
És brumm, meg brümm, meg hapci és mapc. Meg egy-két lépés, és plusz két fog.

A többit majd ő. :)

6 hozzászólás eddig


  1. | 2008-08-07 16:01:28
Tamka

Tamka

Csoda vagy. Ugye tudod?

2. | 2008-08-07 16:30:04
ditte

ditte

Én csak vagyok. Semmi extra... :)

  3. | 2008-08-07 17:06:43
Tamka

Tamka

talán ez a lényeg... :)

  4. | 2008-08-07 20:46:55
talema

talema

Köszönöm, Ditte! Ez az az egy, ami kivételt képez a szabály alól, miszerint amit ezerszer emlegetünk, az súlytalanná degradálódik.

Megtaláltam az E vitaminos izékét! Kikapsz Te lyány!!! Nem félsz a nénitől má, hogy illen messzire vagyok tűled, mi??!! :))))))

5. | 2008-08-07 21:43:23
ditte

ditte

Hihi, nem félek! :))

  6. | 2008-08-08 01:16:41
Medve

Medve

Tamka: Én tudom. Azért helyeztem át a barlangomba :).....

Szólj hozzá!

Címkék: talema írország ditte késve ugyan de törve nem

A bejegyzés trackback címe:

https://nyaralok.blog.hu/api/trackback/id/tr891588174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása