HTML

Két hét a Medve-lakban

Nyaralásom Írországban. A memóriám ugye, olyan, amilyen, tehát kell nekem egy hely, ahol megőrizhetem az események lenyomatát, s erre a park tökéletes. Majd a Medve-lakban megint

Friss topikok

Linkblog

8. nap

2009.07.11. 00:38 talemaunique

Kórház, de nincs baj, csak ellenőrzésre kellett menni az egyik boccsal, aztán meg mankózokni keresése.

Nagyon fáradt vagyok, és holnap a megszokottnál is sokkal többet megyünk, tehát csak a folytonosság miatt írok még most is...
Bocs jól van, kórház első látszatra nem sokban -hacsak nem a bejárati szint barátságossága- különbözik az otthonitól. Aztán ebéd -remek szendvicsek és kávé- egy bevásárló centrumban (talán Dunnes? ezt még egyeztetnem kell Dittével...), ahol is Évától -vele is már tavaly is találkoztam és nemrég nyitottak éttermet Corkban, tervezzük, hogy megnézzük belülről is- megtudtam, hogy egy optikában akció van, melynek keretében két szemüveg készül 90 euróért. Ugyanis valamelyik nap már ott, ahol ma beszélgettünk megnéztem a visonexpress ajánlatát, ahol hasonlóan két szemüveg jár az akcióban, de vizsgálattal (beméréssel) együtt kb 150 euróra jön ki, ami még mindig jutányosabb, mint otthon (mielőtt jöttem megnéztem, mert hajléktalan dizájnra kopott a keretem), de a nem egészen 100-as ár még kecsegtetőbb. Kis tekergés után megtaláltuk az boltot, ami egy nem is kicsi -mondhatni nagy- üzlet, és ott elfogadták az én szemüvegem, tehát nem is kellett bemérni a szemem (csak a fókusztávolságot -vagyis közelséget, na, malacszemeim vannak, tudom, jóvanna!- mérte meg a hölgy), így komplett a két szemüveg 89 euróba került. Szerdára kész is lesz! De jó! Így, köbö negyedannyi lesz egy darab, mintha otthon csináltatnám! (...de ezzel vége is az olcsóségnak mert Írországban mindennek megkérik az árát...)
Na, jó. Örömködésről most ennyit, mert nagyon elhúztam az időt, kisebb bocs így majd reggel óta Krisztáéknál volt, még őt összeszedtük, s jöttünk ide, a Medvelak felé.
Úgy terveztük, hogy ma még megisszuk a néhány napja megkezdett portóit, de úgy tűnik Ditte elaludt meseolvasás közben a bocsok között, vagyis én sem várok tovább, pihenek holnapra.
Terveink szerint 10 körül indulunk Mayoba, s kedden fogunk onnan visszajönni. Addig lakókocsiban töltjük az időt! :)

Ma nem készítettem képeket, de holnaptól ismét bitorolhatom Dittéék gépét!

Szólj hozzá!

Címkék: talema ditte írország

A bejegyzés trackback címe:

https://nyaralok.blog.hu/api/trackback/id/tr451615462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása