HTML

Két hét a Medve-lakban

Nyaralásom Írországban. A memóriám ugye, olyan, amilyen, tehát kell nekem egy hely, ahol megőrizhetem az események lenyomatát, s erre a park tökéletes. Majd a Medve-lakban megint

Friss topikok

Linkblog

11. nap/ b

2008.09.01. 08:11 talemaunique

Még tartozom -leginkább magamnak- a folytatással, azért maradt abba a dolog, mert a képek számomra feldolgozhatatlan formátumban voltak és segítség kellett azok "normálissá" tételében.

Úgyhogy most végre folytatom.


Életem első -s gyanítom egyetlen- titanicos jelenetét követően, hegymászókat megszégyenítő teljesítménnyel visszaevickéltem a parkolóig, megjegyzem tényleg nagy teljesítmény volt, hisz vagy 90 lépcsőfokon át vezetett az út az autóhoz. Nagyon ügyes vagyok!


Ditte írt nekem egy vázlatot, hogy kicsiny agyam nehogy hagyja veszendőbe menni a történéseket, úgyhogy annak segítségével és a képek rendezgetésével mehet tovább a beszámoló.


Tehát Mizen Headtől indultunk tovább. Már talán írtam arról, hogy elképesztő keskenyek az országutak, még a nemzeti főút (talán N70? ha jól emléxem) is olyan, hogy két autó egymás mellett csak akkor férhet el, ha az egyik amennyire csak lehet, lehúzódik a sok helyütt nem is létező padkára.

/innen elveszett a kép! segítség!/


Például


Átmentünk egy hídon, ami gyakorlatilag a tengerszint magasságában van, így remekül beleillik a képbe, amit én Írországról őrzök magamban. Íme:


Aztán hazafelé megálltunk egy dolmennél (vagy Dolmennél? Ezt nem tudom, de szerintem kisbetű, hiszen "csak" a kavicsok együttállását jelzi, s nem azt, hogy "direkte ez a dolog" lenne... na, mindegy, pihennem kell asszem).



Ez (is) valami gyönyörű környezetben van, ott sétáltunk kicsit, bár én nem jutottam messzira, hiszen nem akadálymentes a helyszín, de képeket -naná- készítettem:



Egy helyi lakos



Na, oda én már nem tudtam elcaplatni, de láttam és már ez is több, mint amire számítottam!



Ez a látvány azért megér egy túrát



Itten vagyok e. Ha nem lenne hihető.




Innishannonon át vezetett az utunk, ahol ellenőriztük a néni hiányát. Ami sajnos maga a valóság. Sajna erről nincs képem, sem nénis, sem nénitlen, de majd Ditte -remélem- pótolja.

..............................................................................................

9 hozzászólás eddig


 1. | 2008-08-21 21:56:25

Luciferina

Luciferina

Na végre! Már azt hittem, el tetszett felejteni, hogy még nem fejezte be az útinaplót! :)

  2. | 2008-08-22 10:19:06

talema

talema

Dehogy felejtettem el! Bár nálam ez élő veszély... :)
Csak nem voltak képek, de én most sem látom. Mi van????

  3. | 2008-08-22 10:21:31

Luciferina

Luciferina

Itt látható két kép. A tengerszinthíd az nagyon tecc.

  4. | 2008-08-22 10:34:27

talema

talema

Az is valami!
Most kiegészítettem a krónikát, hiszen nem volt vége a napnak ott ahol én aszittem. :(:
De már kész!

5. | 2008-08-22 15:24:12

ditte

ditte

Küldjem a nénis képet igaziban vagy jó a link?

6. | 2008-08-23 12:03:20

talema

talema

Jó a link, meg a kép is, meg minden, csak ez a gép most nem százas. (Az enyém; most meg van hülyülvefele, Bertáéról meg nemtom átizélni ide a cuccokat.) Tehát kéretik gémélen küldeni aztat a címet! Köszönettel a(z) "lb". :))

  7. | 2008-08-23 14:57:59

ditte

ditte

ööö... most csuktam be. de ha hazajöttünk, küldöm. képet is, linket is.

lb? :)))

  8. | 2008-08-23 19:36:54

ditte

ditte

küldtem. linket is meg képeket is.

9. | 2008-08-25 10:12:08

Luciferina

Luciferina

Kiegészítést megnéztem, most már ha akarom elhiszem, hogy ott tetszett leledzeni. :)

Szólj hozzá!

Címkék: talema írország késve ugyan de törve nem

A bejegyzés trackback címe:

https://nyaralok.blog.hu/api/trackback/id/tr11588172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása