HTML

Két hét a Medve-lakban

Nyaralásom Írországban. A memóriám ugye, olyan, amilyen, tehát kell nekem egy hely, ahol megőrizhetem az események lenyomatát, s erre a park tökéletes. Majd a Medve-lakban megint

Friss topikok

Linkblog

13-14. nap

2009.07.17. 00:46 talemaunique

Pihenek.

Tegnap elmentünk uszodába -Gerda tanul úszni-, Krisztáéknál kávéztunk, délután meg aludtam. Hehe...
Ma bevásárlás a Lidl-ben, aztán halvásárlás egy spec boltban, ahol egy nagyon kedves, lelkes néni dolgozik és pontos instrukciókal látta el Dittét a halsütés rejtelmeiből. Vettünk monkfish-t, lepényhalat és foltos tőkehalat. Nem többet, mint max. 10-12 percet sütöttük (a halas néni kifejezett utasításának megfelelően), némi borral, citromlével, olivaolajjal és fűszerekkel megtámogatva, majd kuszkusszal fogyasztottuk.
Nos, nem volt rossz, hogyúgymongyam...

A monkfish nekem nem mondott semmit, így rá kellett keresni. Íme, hátha nem én vagyok az egyetlen ezzel a hiányossággal:

























Hát, nem szép? Na, jó, nem szép. Viszont finom! Hehe...


/Monkfishkép helye/
 

Szólj hozzá!

Címkék: talema ditte írország

A bejegyzés trackback címe:

https://nyaralok.blog.hu/api/trackback/id/tr761615460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása