HTML

Két hét a Medve-lakban

Nyaralásom Írországban. A memóriám ugye, olyan, amilyen, tehát kell nekem egy hely, ahol megőrizhetem az események lenyomatát, s erre a park tökéletes. Majd a Medve-lakban megint

Friss topikok

Linkblog

1. nap

2009.07.04. 00:15 talemaunique

Péntek, egy gyakorlatilag alvás nélkül töltött éjszaka után, kicsit arrébb a térképen.

Apály, séta, Krisztáék, telekméret.
Úgy terveztük, hogy pihenéssel töltjük a napot, ezért nem fixáltunk le semmit, csak egy barátnő meglátogatását.
Odafelé kitárgyalhattuk az apály mibenlétét, s annak kézzelfogható, vagyis méterben számolható bizonyítékát a part mentén.






 









































Majd betértünk Krisztáékhoz, ahol éppen szunyókaidő lévén a csöppséggel nem, de az anyukáéval összeismerkedhettünk, majd bandukoltunk tovább. Visszatérve már este volt, így vacsora, majd töpörtyűk ágyba tevése után én is a szobámba tértem, de lévén ez az első este, hát Ditte majd Fazék is (egy kerti sazékre szorulva) csatlakozott hozzám, s szerencsére hoztak némi alkoholt is. Így hármasban összefoglalhattuk a nap eseményeit, majd mikor Fazék magunkra hagyott minket, onnan átalakult a beszélgetés valami olyasmivá, amit a legjobban Bridget Jones emlékezetes borozós, zenehallgatós, pizsis-nyuszipapucsos, borospalackba-éneklős jelenete írhat le talán, annál is inkább, hiszen én már hajmosás után voltam, vagyis fejemen egy nagyon csinos kék törülközővel trónoltam az ágyban.

Íme:





Szólj hozzá!

Címkék: talema írország ditte

A bejegyzés trackback címe:

https://nyaralok.blog.hu/api/trackback/id/tr761615469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása