HTML

Két hét a Medve-lakban

Nyaralásom Írországban. A memóriám ugye, olyan, amilyen, tehát kell nekem egy hely, ahol megőrizhetem az események lenyomatát, s erre a park tökéletes. Majd a Medve-lakban megint

Friss topikok

Linkblog

3. nap

2009.07.05. 19:30 talemaunique

Kezdek elfáradni.



Reggel elindultunk Corkba, játszótérre, de az eső miatt Zozóéknál töltöttük az idő nagy részét.
Kolbász sütés a kertben, süti szemezgetés, terv sütésre, de csak a receptig jutottunk. Ugyanis valamelyik nap megyünk Nauékhoz látogatóba és sütit akarunk vinni majd, de még nem tudjuk mi is lesz az.
Azután Fazék+Medve Midleton, Jameson túra; Ditte+én punnyadás.

A képek:












































Ezt persze nem hagyhattam megörökítés nélkül. Roki pörgettyű!


 






































Tükörfa a játszótér tőszomszédságában.
























Ditte fotózta, itt-ott látszik is. :)
























Tim Burton temető, egyértelműen ez ihlethette a Karácsonyi lidércnyomás készítésére. Dittéék naponta láthatják. Hmmm... Most már én is láttam... Be-beee...

 

Szólj hozzá!

Címkék: talema írország ditte

A bejegyzés trackback címe:

https://nyaralok.blog.hu/api/trackback/id/tr171615467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása