HTML

Két hét a Medve-lakban

Nyaralásom Írországban. A memóriám ugye, olyan, amilyen, tehát kell nekem egy hely, ahol megőrizhetem az események lenyomatát, s erre a park tökéletes. Majd a Medve-lakban megint

Friss topikok

Linkblog

12. nap

2008.09.01. 08:21 talemaunique

Zöld. Az egész ország, úgyhogy nem meglepő, hogy néha még a sör is bezöldül.


Zöld. Az egész ország, úgyhogy nem meglepő, hogy néha még a sör is bezöldül.
Amely hagyomány Szent Patrik napjához tartozik, ami  márciusban van, tehát nem az utazásom idején, de Medve megmutatta nekem az azon jeles napon nemzeti italként fogyasztott zöld sört.




Hát, ettől kellett volna megszeretnem a sört?? Oké, lehet. De nem sikerült...


Az erre a napra szolgáló emlékeztető a noteszomban igen hiányos, s Ditte sem tudott konkrétummal szolgálni úgyhogy fogalmam sincs, hogy mit csináltunk aznap, pedig hogy valamit, az nem kérdés, hisz mindennap vitt valahová engem kedves vendéglátóm.
Tehát inkább ideteszek néhány fotót, amik nekem különösen tetszenek. Ha már eszem nincs, hát képem legyen!




Nekem furcsa volt "hozzászokni", hogy ez a látvány nem "A VIDÉK"-é, hanem egy szimpla, mindennapos, gyakorlatilag mindenhol uralkodó látvány. Ez maga Írország. Zöld.






Ha már az imént a vidékről beszéltem kicsit, most jöjjön a város.


Szent Patrik napjáról csak ennyit találtam. Ha valaki bővebbet tud, tegye be itt alant, kérem!

...........................................

2 hozzászólás eddig


1. | 2008-08-23 12:08:15
talema
talema

Jaj, Ditte talált nem egy erre vonatkozó oldalt, de persze elkevertem azokat, úgyhogy rajtad a világ szeme, mármint Dittén, hogy idekerüljön az információ! :)

  2. | 2008-08-23 14:54:55
ditte
ditte

jó, majd teszem, csak el akarom olvasni, mielőtt kiteszem a linket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyaralok.blog.hu/api/trackback/id/tr911588171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása