HTML

Két hét a Medve-lakban

Nyaralásom Írországban. A memóriám ugye, olyan, amilyen, tehát kell nekem egy hely, ahol megőrizhetem az események lenyomatát, s erre a park tökéletes. Majd a Medve-lakban megint

Friss topikok

Linkblog

4. nap

2009.07.07. 18:19 talemaunique

Pihinap.
 



Én annyira kiütődtem az eseményektől, hogy jól megérdemelt pihenésem töltöttem a vendégszobában, míg a többiek elzarándokoltak a Mahon Falls-hoz.
Este, tekintve, hogy Fazék utolsó estéje volt körünkben, hármasban -Ditte, Fazék és én, Medve dolgozott- megittunk egy üveg bort, majd éjjel, ahelyett, hogy aludtam volna, fogfájással küszködve vártam a reggelt.

 

Szólj hozzá!

Címkék: talema írország ditte

A bejegyzés trackback címe:

https://nyaralok.blog.hu/api/trackback/id/tr471615466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása