HTML

Két hét a Medve-lakban

Nyaralásom Írországban. A memóriám ugye, olyan, amilyen, tehát kell nekem egy hely, ahol megőrizhetem az események lenyomatát, s erre a park tökéletes. Majd a Medve-lakban megint

Friss topikok

Linkblog

8. nap/a

2008.08.29. 08:01 talemaunique

Megyek is!
Ennek a napnak is lesz idővel krónikája, mert nem bírom ki dokumentálás nélkül, de az bizony nem most lesz!

Mert én elutazom megszemlélni az nagy óceánt, a sziget másik partján. (Ahol ugye már tényleg az óceán "lakik". Izé, na.)

Cél: Eyeries, ahol vasárnap estig lógatom a lábam, s ahol nem leszek háló közelben, tehát legkorábban hétfőn tudom RSJ!-ileg összeszedni az eseményeket.






Ide, ni. Úgy köbö, ezt a képet még nem én csináltam, hanem Dittéék gépéről nyúltam (az ő engedélyével), de majd -ahogy az utóbbi napok eseményeit nyomon követem- lesz még saját képem tucatszámra, kérem!

Majd jelentkezem. :) Ha hiányzom, ha nem! :P

Szólj hozzá!

Címkék: talema írország ditte

A bejegyzés trackback címe:

https://nyaralok.blog.hu/api/trackback/id/tr281588178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása