HTML

Két hét a Medve-lakban

Nyaralásom Írországban. A memóriám ugye, olyan, amilyen, tehát kell nekem egy hely, ahol megőrizhetem az események lenyomatát, s erre a park tökéletes. Majd a Medve-lakban megint

Friss topikok

Linkblog

Mindjárt!

2008.07.30. 13:08 talemaunique

Röpke órák kérdése és indulok!



Nem tudok aludni.
Csoda?

Jut eszembe! A kobold az egy c
sodás jószág, igaz? :)

Szóval, ösze vagyok pakolva és össze vagyok omolva. Pakolásilag guruljkás bőröndileg, összeomlásilag meg derék és egyéb alkatrész-fájdalmilag. Ez utóbbinak magyarázata az utóbbi napok igen megterhelő tempója, de mint tudvalévő, semmi sincs ingyen, elvégre pihenni megyek, vagy mi a szösz?!
És ahelyett, hogy most is pihennék a holnapi -nekem várhatóan- nehéz nap előtt, nem!! Áááá, dehogy!! Itt ülök és kalapálom a billentyűket...

Sok barátom van. Legalábbis a remek internet-megterhelő -amúgy totál értelmetlen, ámde szívet melengető- teszt köremil szerint. :)

Majd jövök, lehet, hogy már holnap -ja, már MA van, akkor már ma- Ditte odaenged a gépéhez, de ehhez előbb el kell jutnom hozzájuk!

Teljesen egyedül, egy víziló társaságát leszámítva utazom majd a repülőn. (Na, jó! Nem kell kukacoskodni! Leszünk még néhányan, de akkor is!! Beeee!) Tehát zabszem a helyén.
Ha valaki véletlenül erretéved a padom felé és fellel magában fölös tartalék drukk-készletet, ne habozzon és azon nyomban koncentráljon oda, ezzel is hozzájárulva minden kétséget kizáróan tökéletes nyaralásom kiteljesedéséhez!

Majd mesélek.Akár tetszik, akár nem. Örültök?

18 hozzászólás eddig

 

1. | 2008-07-24 00:27:18
Tamka
Tamka

nagyon!szép utad lesz!:)a koboldok pedig aranyosak:)vigyázz magadra,élvezd a pihenőt!

2. | 2008-07-24 00:36:32
talema
talema

Köszönöm! Vigyázok, persze, és naná, hogy remekül érzem majd magam! :)
(Csak az utazáson legyek már túl!:)

3. | 2008-07-24 00:37:47
Tamka
Tamka

nyugi. minden rendben lesz:)

4. | 2008-07-24 01:51:53
Összetett
Összetett

Találtam - koncentráltam = Nagyon szép utad lesz! :)

5. | 2008-07-24 01:52:35
Összetett
Összetett

Leírom ellenekezően is:

Találtam + koncentráltam = Nagyon szép utad lesz! :)

6. | 2008-07-24 02:59:45
Luciferina
Luciferina

Buon viaggio! :)

Nagyon érdekes éjszakám volt, úgyhogy garantáltan pozitív vagyok, vagy mi... :) ne haragudj, de egyrészt annyira friss, másrészt annyira... különös az élmény, hogy jobbára :), minden kétely ellenére. Azért az nem semmi. :)) Szóval, minden energiám Rád irányul most. Jó utat! pusza, L/K.

7. | 2008-07-24 04:40:53
talema
talema

Köszönöm Néktek, feleim!
Minnyá indulok, de erre most még rá kell kérdeznem, hogyaszongya:

MI VAN, LUCI'?????
(é.: ez engem nagyon érdekel, amennyiben semmi közöm hozzá, akkor természetesen ... bakker ... megelégszem sokatmondó hümmögéssel is, ám ha "akarszbeszélniróla" nékem elmondhatod! Tudod, talemanéni meghallgatja a bohó ifjúság gondját baját (depláne:) örömét! :)

8. | 2008-07-24 04:42:00
talema
talema

Ja!
Nem 3-kor, hanem 5-kor indulok.
De egy percet sem aludtam. Olyan vagyok, mint egy ovis. Vagy ezt már mondtam?
Hehe...

9. | 2008-07-24 07:30:03
Mó

Vigyázz Magadra, Talema, és csak ügyesen:))))drukk megy!:)

10. | 2008-07-24 10:09:27
Luciferina
Luciferina

#7: Majd megírom egy postba, csak előbb kikúrálom erotikus rekedtségem és várom az ihletet reggeli közben. :)Teljesen publikus, egy picit jobban lettem tőle. Nem nagyon, de kis lépés... :)

11. | 2008-07-24 12:25:22
ht
ht

ó, akkor én ma helyetted is aludtam, mert most ez időszak 14 órára hasasodott (: (mondjuk az elmúlt másfél hétben átlagosan 4 órát aludtam, de úgy szebb) boszorkányokról, tündérekről, virágkoszorúról álmodtam, úgyhogy fejben biztos arra jártam (:

12. | 2008-07-24 14:57:27
ditte
ditte

Megjött! :D :D :D

13. | 2008-07-24 15:07:42
Luciferina
Luciferina

Re12: Éljen! :) Néha vedd rá, hogy írjon friss élményeiről. :)

14. | 2008-07-24 20:33:31
talemanéni a világjáró
talemanéni a világjáró

Itt vagyok!!!
Írok, persze, hogy... De most még épp annyi erőm van, hogy lezuhanyozzak és bevonuljak vendéglakomba, majd kénytelen leszek visszatérni az őskorba, és papírra, tollal (ehhhh...) írom fel a mai történéseket (nem kevés van!!!!:).
Nem mintha elfelejteném esetleg netán.... de az én koromban már nem árt figyelni a részletekre... :)
Csak egyet: saját szememmel láttam az nagy tengert!
(Nem ér röhögni rajtam! Mondom, nem ér!)
Folyt. -netán részletesebben is- köv. :)

15. | 2008-07-24 20:37:41
RL
RL

De jó! :)

16. | 2008-07-24 20:41:00
évi.
évi.

Érezd jól magad, aztán ha unatkoznál, írjál:)

17. | 2008-07-24 21:11:24
talema
talema

Kéretik velem örülni, RL! Mert ez tényleg jó!

Évi!
Hehe... akkor nem írok, asszem... De úgyis fogok, mert valamiért szeretem ezt a parkot. Igazából nem is értem.... :))

18. | 2008-07-25 11:50:53
ht
ht

((((((:

Szólj hozzá!

Címkék: talema írország ditte

A bejegyzés trackback címe:

https://nyaralok.blog.hu/api/trackback/id/tr511588187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása