HTML

Két hét a Medve-lakban

Nyaralásom Írországban. A memóriám ugye, olyan, amilyen, tehát kell nekem egy hely, ahol megőrizhetem az események lenyomatát, s erre a park tökéletes. Majd a Medve-lakban megint

Friss topikok

Linkblog

7. nap

2008.08.10. 16:07 talemaunique

Erdőjárás.

Előző napom itt, Írországban

Ma dél körül olyan álomkór tört rám, hogy Ditte csak rám nézett és kérdés nélkül ajánlotta fel a szundi lehetőségét. Lelkére kötöttem, hogy ne hagyjon sokáig aludni, mert terveink szerint a délutánt egy kirándulással szerettük volna tölteni (nem röhögni! mondom, nem röhögni!!), s azt ugye nem lehet " este elkezdeni", mert még az egészeknek is időigényes tevékenység.
Tehát, felmentem és ledőltem, hogy majd -gondoltam- kis olvasással kipihenem magam s utána újult erővel mehetünk túrázni (nem röhögni!).
Nem tudom, de ez a Pi fickó rám a totális érdeklődés és ugyanakkor a szinte azonnali alvás kiváltásával hat, úgyhogy ma sem tudtam meg túl sokat élete részleteiről. (De sebaj, ma még alvás előtt újra kísérletet teszek erre, meg aztán még van néhány nap, s ha így haladok a vége felé már lábraállni sem lesz erőm, tán majd akkor olvasok. :)
A megbeszélt időpontban Ditte felébresztett, én fel is keltem, de mindenekelőtt nekem saját magam kellett elhelyeznem a térben, hogyaszongya mégis hol vagyok éppen? és ha ez megvan, akkor mi is történik velem mostanság, pláne a mai napon, ráadásul reggel van esetleg, vagy mi??? Nos, mikor ezen egyetemes kérdéseknek a végére értem jöhetett a következő: megyünk-é Gougane Barra felé erdőt nézni. Én állítottam, hogy megyek én, szívesen, sőt, de pláne... Tehát, amint elkészültünk, máris útrakeltünk.
Olyan fél 4 felé indultunk és köbö 1 órát vett igénybe az utazás, de én akármeddig mentem volna még, hisz valami elképesztő, ghyönyörűséges, mesebeli tájakon autóztunk át.
Ízelítőül néhány:





Hihetetlen erdő-élményem volt, mikor odaértünk a pihenőhelyhez, s megettük elemózsiánkat (DZ egy banánt, Gerda s én pedig csokis csigabigát), majd sétafikáltunk kicsinyt ott, aztán amennyire tőlem telik, azt játszottam, hogy kirándulok. Ennek bizonyítéka az ösvény például:



Itt kezdődött a lépcső, addig tartott az én túrám



Az iménti pozíciómból körbepillantva a természet régen látott ilyetén részletei tárultak elém



Ezt pedig csak azért mentettem a képeim közé, hogy bizonyítsam, a szocializmus bizony világot átszelő idea, hiszen Mao Ce Tung elvtárs közeli rokona még itt is megtalálható, csak kicsit kell menni a nyíl irányában. (Jóvanna, mikor eszembe jutott még viccesnek tűnt!:)


Aztán, mikor már eluntuk óriási túránkat, igyekeztünk vissza a civilizációba, de terveink szerint meg kellett állnunk a még bőven az erdőben lévő wc-nél. Ami egy magányos épület, a rengetegben benne, minden emberi felügyelet (é.: wc-s néni és társaik) nélkül.
És hogy miért kerül ide ez a nem éppen beszédtéma szintű esemény?
Hát, azért kérem, mert mint mondtam, ez gyakorlatilag a senki földjén álló épület, felszerelve minden szükségessel (é.: papír, szappan, törlőkendő), de mindez tetejében még ez:



Mert ez ugye, nekem, mint gyakorló rokinak igencsak szívemhez közel álló téma. Újra mondom akkor az opciókat: benn a sötét rengetegben, nem maszek alapon üzemeltetve, nem pénzbedobásos zárral, nem kulcsot elkéregetős roki szekcióval, hanem "csak úgy" természetesen, az erdőben, a kirándulók igényeit kielégítendő, a normál ffi és női mosdókkal egy épületben , rámpával ellátott bejárattal (nem küszöbbel), bent pedig kerekesszékkel megfordulásra is alkalmas belső térrel, mindenfelé kapaszkodókkal és háttámlával a megfelelő helyen, alacsonyra épített mosdókkel, tükrökkel a mozgássérült illemhely.

Van. Van még mit tanulni. Hát rajta! Ez egy jó példa, és lehet legyinteni is, hogy nekem ezen akad meg a szemem, de mint azt Dittével átbeszéltük, a falra ragasztott rokik* bizony így gondolkodnak. (Mert a rokik általában "úgy készülnek", hogy valami felületre felragasztja őket valami...:) Nem elfelejteni: ez kérem, a roki-humor!
* Itt a jel a "falra ragasztott roki, ugye. :)

4 hozzászólás eddig

 

 1. | 2008-07-31 10:47:39
Luciferina
Luciferina

Értettük csillag nélkül is... :))

2. | 2008-07-31 13:13:03
talema
talema

Jóvanna. Hüpp-hüpp... csak segíteni akartam. De ha nem kell, el is mehetek... :(:

El is megyek! Minnyá! :)

3. | 2008-07-31 13:14:43
Luciferina
Luciferina

Menjél! :) Ne is lássalak! majd csak a képeidet a mai napról! :)

4. | 2008-07-31 13:41:40
talema
talema

Megyek is! http://talema.blogter.hu/?post_id=283906
Itt nem tudok linkelni (mert Marlifjú áldásos segítsége elmentve figyel otthon a gépemen), de ez itten fent a mai nap bevezetője, ahonnan lehet némi információt kapni a hétvégémről. S aztán lehet bosszankodni, sajnálni, együtt örülni velem az engem ért szerencse miatt!! :))

Szólj hozzá!

Címkék: talema írország ditte

A bejegyzés trackback címe:

https://nyaralok.blog.hu/api/trackback/id/tr761588179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása